Khamis, 2 Jun 2011

CUBIT CUBITAN

assalamualaikum..
pada sesiapa yg masih tak tau, aku ni cikgu.
cikgu paling garang dalam sekolah.
ajar math.... uuuuuuuu.
haruslah garangkan.
ade ke cikgu math yg tak garang?
ade la kot kan...
ok lah...
crite harini ialah harini ade parents dtg warning akan saman aku.
mak ai... dah mcm selibriti plak mak rasa kene saman saman nih.
sbbnye aku cubit anak die.
die tanye gak aku, walaupun dgn nada ha*au, kenapa aku cubit anak die.
aku kata sebab anak die tak nak belajar.
die jawab dgn machonye, biarkan anak saya tak nak belajar.
saya ada banyak duit.
yay.... bagusnye bapak camtukan.
ade sesapa nak buat daddy angkat ke itu org?
i tell u what, die tu kereta pun takde...
hihihihihi.
maybe simpan duit utk anak die sampai takde kereta kot.

aku bukan la sewel sesaje nak cubit anak die.
sebelum tu dlm kelas tu semua pun dah kene cubit.
anak die pun pernah kene gak.
tp masa tu tak terok kot.
than semua bdk dah nmpk mcm bleh maju dah.
yg anak die ni dok la mcm tu gak...
org buat keje die dok termenung.
dtg sekolah tak tau nak buat ape...
sukenye die kalau cikgu soh angkat angkat barang.
ye la dari boring tak tau nak buat ape kan.
so aku ingat nak le consentrate kat anak die tu.
sbb yg lelain nmpk cam dah bleh jalan sendiri kan.
cara aku tu je le.
nak kata ajar dah ajar dah.
ape lgg cubit le.
last last boleh jgk anak die buat soalan bahagi.
ha ye, anak die tak tau buat soalan bahagi.
dah darjah 6 dah.
tp niat baik aku rupenye jd gitu...
ape nak kata.
mungkin ade hikmah disebaliknyye.
tunggu je la kot ade surat saman smpi sok.
senang ek nak saman saman org skang ni.
bleh tak kalau aku nak saman org tu sbb kacau aku time ngajau???
mengganggu tugas aku.
memarahi aku depan khalayak ramai.
boleh tak?
aku jawab kat org tu, sama sama encik. begini cara encik cakap terima kasih dgn saya.

ok la tu je bleh aku crite...
korang doakan aku lebih tenang time ngajar bebudak yg mak bapak die sendiri takmo die pandai ni.
aku plak kene kejar target.
nak wat lagu manaaaaaa???

wassalam.

Tiada ulasan: