Jumaat, 3 Jun 2011

hari kek sedonia...

assalamualaikum....
ape kabo korang harini...
aku harini tak berapa cukup gembira.
sbb dah smpi jumaat berat aku tak turun turun.
minggu ni baru turun sekg je.
mmg tak menarik.
tp mmg minggu ni aku kureng workout.
badan rasa agak letih lah tak bermaya.
maybe sebab aku tak cukup makan kot.
ye la, minggu ni aku try cara skip skip makan.
aku tak makan malam.
langsung tak.
maybe sebab tu aku letih kot.
aku kene makan jgk rasanye dalam pukul 6 tu kan.
aku ingat aku bleh tahan.
aku makan buah je sebiji.
semalam aku makan malam.
harini alhamdulillah aku bertenaga la sket.
malam tu bukan la malam sgt.
dlm pukul 7 gitu.
makan pun bkn ape.
mengikut spec yg sesuei la kan.

ok ok.
aku bukan nak cakap pasal kurus.
tu nnt kite sambung.
harini aku nak buat kek tau.
utk anak buah aku cukur jambul.
aku ni jenis malas nak cube cube resepi lain lain.
kalau aku dah jumpe satu yg sedap dan senang buat.
mmg resepii tu je le yg aku ikut.
tp harini aku nak ikut resepi yg diperbaharui oleh kawan aku awe.
dari butter cake jd cokelat kek.
nyammmm.
pastu aku ingat aku nak buat satu yg ade deko deko la...
kekekekeke.
tersangat la verangannye aku...
buat macam kek besdei tu kan.
dlm rangka nak berlatih buat kek utk harijadi hasben tercenta aku.
skang pun nak makan kek kat kedai was was je kan.
baik la belajo buat sendiri jek ye tak.
bukan susah pun kan.
tepek tepek je.
ecewaaaaaaah.

ok la.
aku nak abiskan lipat baju ni ha.
pastu nak kekedai cari cup utk cupcake.
bye korang.
wassalam.

Tiada ulasan: