Jumaat, 6 Mei 2011

muka nak legend....

assalamualaikum....
pekabo korang semua...
aku semalam kesedihan yang hamat...
sampai anak anak aku sume kehairanan...
hasben aku dah tak kesah sgt dah...
die dah biasa ngan bini die yang sememangnye indah sgt khabar dari rupe...
amboi ayat... macam lain macam je bunyi...
jgn wat spekulasi dulu....
hihihihi.
meh dgr cite aku dulu ni ha...

ku ni mmg garang giler...
kalau kat sekolah tu tetiap taon sure ade mak bapak yg dtg skola komplen aku blasah anak die.
amacam ade berani...
aku pun mmg kalau menjerit hamat la pakar...
kat umah pun gitu jugak...
bukan kata anak anak, adik adik akuu pun takutt giler dgn aku.
fuhhhh, garangkan....
tapi tapi tapi...
disebalik wajah legend ini....
tgk bawah tgk bawah....


tgk tgk tgk, mata je dah cukup menggarang.
tapi dalam hati ada taman babe...
hihihihi.
aku mmg kuat melalak...
firstime hasben aku tgk aku melalak pasal mende yg tak pasal pasal ialah time kitorg bertunang.
masa time tu mana ade henpon bagai kan...
biasanye tetiap malam die akan call aku... ecewahhhh.
tp ade satu malam tu tepon umah die rosak...
boleh pulak public fon kat keliling keliling umah die pun rosak jgk.
so die kene la pegi jauh sket semata mata nak call aku...
die tak tau aku kat umah dah merembes airmata dahhh.
die pun dpt je call aku, aku pun terus la lg melalak mcm hape...
punye le sedihnye hati aku time...
bile aku fikir balik mcm tak logik aje.
hihihihi...
hasben aku pun heran.
die tanye apsal nangis ni...
aku tak jawab tp nangis je.
sbb aku sendiri pun tak pasti apsal aku nangis...
saje... nak nangis... hihihihi.
pastu lepas kawin lg byk episod nangisnye...
kek tak jd pun boleh nangis...
masa aku berjaya diet dulu, berat naik sekg pun nangis jgk...
ade laki org marah bini die pun aku nangis jgk...
tah le aku ni...
tgk tv nangis lg la selalu...
dan semalam aku betul punye nangis sebab....
jeng jeng jeng....
laki kawan aku meninggal...
aku sedih sgt...
kesian kawan aku tu kan...
kalau korang korang nangis tak?
nangis gak kan...

tp nangis aku ni sudah pernah makan aku jgk tau...
ko nak tau ape critenye...
ade le skali ada kawan aku ni cg lelaki.
tak balas sms aku....
aku terus nangis....
hahahahaha.
udah le depa kata aku ade affair dgn member tu...
fullawei...
kalau aku ade affair dgn die takkan aku nangis depan laki aku sbb die tak balas sms aku...
hihihihihi.
dan lg satu diorg tak tau dah brape kali aku nangis pasal sapa sapa pun tak balas sms aku...
gua sedih babe.... huhuhuhu

kuat nangis ni kire mcm tak elok tau...
korang jgn ikut mcm aku...
tp kite tak bleh cakap jgk...
sbb ni sifat semulajadi...
aku mmg sejak kecik pun gini...
ade sekali aku nangis sepanjang hari sbb mak aku kata kite semua akan mati...
masa tu umur aku baru 6 taon kot...
ade satu kesedihan yg sampai harini tak leh hilang...
iaitu sedih sbb kucing aku mati, arnab aku mati, tikus belanda aku mati....
dan smpi harini aku tak nak dah bela haiwan...
sedih sedih sedih...

dah cukup la crite tu yek...
saje je aku nak crite...
mana tau kot ade yang nak dgr....
kalau yg tak suke dgr tu wat tak au je udah le ye...
ok semua....
wassalam.

2 ulasan:

CM berkata...

salam

aku pernah nangis 2 tahun tanpa henti...perrrghhhh cam kassim selamat...

alamanda berkata...

waduuuuuuh. dah kene tukar nama tu. jadi osman jailani. hihihi. pastu main seksepon.hihihihi.