Khamis, 9 Jun 2011

A BUSY DAY....

assalamualaikum...
harini aku terasa mcm akan jd hari yg sgt sebok...
lebih lebih lagi selepas otak aku tergendala sebentar semalam...
bile otak dah tergendala dah aku dah beraksi selaku org malas...
ofkoz la banyak keje yg tertangguh...
aku pun tak paham camne situasi camtu bleh tetibe je berlaku pada aku....
tapi semalam jgk aku dapat makan durian...
tetibe je otak macam berkata, AHA!!!!
sedap giler tau durian kampung.
yg baru jatuh dari pokok...
thanx to my mil and fil...
semua yg jatuh semalam diorg bg aku bwk balik.
dapat la bapak aku rasa sekali...
bapak aku mmg giler durian...

harini ade kenduri sebenarnye...
kenduri arwah nenek aku...
bukan kat rumah aku.
kat rumah makcik aku...
aku bertugas sebagai ajk bahan bahan....
kekekekeke.
bidang tugasnye ialah membeli barang barang.
ni aku nak gi beli mee jap.
pastu nak pegi beli santan.
pastu aku dah lupe dah nak kene tanye die balik.
ok semua....
sebelum makcik aku calling calling, baik le aku bergerak skang.
leb u ol.
wassalam.

Tiada ulasan: