Khamis, 9 Jun 2011

ada apa dengan seth tan????

salam semua...
korang tgk ke nora elena???
aku opkoz tak.
macam aku tak tgk asmara.
camtu la gak aku tak tgk nora elena.
nak nak time tayangan die tu ialah megrib.
lagi le jauh dari jadual tgk tv aku kan.
tp aku dah naik bingit dengar org org sekeliling pasal si seth tan tu...
termasuk la makcik makcik dan nenek nenek.
aku pun cari la kat utube crite pasal seth tan nih.
alahai.... takde maknenye...
biasa je seth tan tu pun.
romantika lagi laki aku.
tak yah le korang nak terpedaya dgn watak lelaki seperti seth tan tu.
romantik tu subjektif...
aku kalau lelaki meleleh sgt terpujuk pujuk aku pulak yg naik berbulu.
geli je aku...
huhuhuhu...
yg suke merenung renung lagi aku tak kuasa...
jd kirenye bagi aku, watak seth tan tu biasa biasa je.
mungkin korang akan panggil aku kumpulan minoriti.
tak kesah lah.
aku takde masalah dgn crite tu.
aku cume heran sebab dah jadi macam tsu seth tan.
tsu seth tan??? tsunami+seth tan= tsu seth tan. hihihihi.
ok lah... oleh kerana otak tua aku ni terganggu dek budak pompuan fanatik seth tan ni ha...
dok la kata aku ni bla bla bla.
so aku sambung lain kali la.
aku bukan kutuk tau.
cume bersuara.
aku pun tgk gak sesekali crite tu...
tp aku ok je, takde la tergoda beno ngan seth tan tu.
mungkin CINTA SEJATI KU hanya utk lelaki bernama NIZAR KADIR kot.
tu yang aku hanya nampak dia la yg paling romantik.
korang korang yg minat sgt ngan seth tan jgn le marah kat aku plak.
becoz i leb u ol.
muah muah muah.
wassalam.

Tiada ulasan: