Rabu, 27 April 2011

rehatkan otak kita....

assalamualaikum semua....
apa khabar?
aku terlalu sibok kebelakangan nih...
mmg langsung tak sempat nak jenguk blog...
so harini aku hapdet pasal ektibiti yang aku lakukan utk mengakhiri saat sibukku...
lepas je abis kejohanan bola jaring peringkat kawasan air keroh haritu terus cuti 3 hari sempena melaka bersejarah...
what a co insiden kan... lalalala.
aku pun memplan ngan hubby utk bwk anak anak ke pd...
kami bermalam di corus paradise.
cantek la tempatnye...
swimming poolnye tidak menghampakan...
dan kami alhamdulillah gembira...
tp balik dari pd aku terus demam.
hihihihihihi.
jom tengok gambo...

si abg yg gembira dpt tgk pantai...
mak pun gembira.....
kakak jugak gembira....
adik adik juga gembira....
mak dan ayah juga gembira la kan...
hihihihihi...
bercuti mmg best....
nnt nak pegi lagi la.
pegi mana pulak ye lepas ni....
hmmmmm.

ok tu je...
sibuk jgk skang ni.
tgh buat soklan pekse....
ok leb u...
wassalam...

Tiada ulasan: