Selasa, 1 Mac 2011

the store

alhamdulillah alhamdulillah alhamdulillah...
syukur...
apa yg aku rancangkan akhirnya berjaya aku laksanakan...
projek pertama harini ialah mengemas bilik storku yg jugak bilik simpanan barangan peribadiku seperti mesin jahit dan adik beradiknye...
kat bilik tu jgk aku byk abiskan masa menggosok dan menyelesaikan bermcm kerja.
rancangan awal, dlm bilik tu jgk aku nak jahit baju.
tp oleh kerana masih belum sempat dikemas sejak aku alihkan semua barangku kedalam bilik tu....
sp ektibiti menjahit selama ni terpaksa aku jalankan kat luar je.
dan disebabkan itu jgk rumah aku nmpk semaksssss dgn benang benang dan kain kain perca.
ohhhhhhhhh tidaaaaaak.
sbb tu la bilik tu jd tempat pertama aku terjah harini...
dan telah pun selamat dimurnikan....
lokasi seterusnye malam ni ialah depan tv ni...
tp ni mmg keje aku yg biasa biasa je.
kalau time aku mls pun aku mmg akan bersihkan tempat ni sbb anak anak aku akan lepak lepak bergurau senda kat sini.
so tu kire tak masuk dlm senarai tempat yg di make over lahhhhh.
tempat seterusnye maybe esok la baru aku terjah...
dah mlm yang... kang ade yg aku tak bgn gi kije esok.
insyaallah, kalau aku dpt tido awal dan bgn awal aku nak kemaskan tempat makan...
ade sebuah almari kat situ...
aku dah beli beberapa buah kotak kertas masa aku balik keje td.
harganye RM1 je sekotak.
cantek kotaknye. nnt la aku snap gambo esok...
barangan kat almari tu aku nak sumbatkan dlm kotak tu...
pastu aku sumbatkan kotak tu dlm almari tu balik...
aku ade tgk ade org buat camtu..
jd almari tak berselerak...
so itu la projek au seterusnye...
wowwwwww.....
aku tak sangka yg mengemas tu buat kite sgt hepi..
yeahhhh... mmg seronok sgt...
rase gembira...
macam dpt ijazah je rasanye...
so jom kite mengemas...

sayang korang semua...
wassalam.

Tiada ulasan: