Isnin, 28 Februari 2011

i'm a cleanaholic to be

assalamualaikum sayang semua.
sori sori sori.
aku hamat bz lately.
so tak dpt nak melontar idea di sini...
ade byk sebabnye...
antaranya ialah kalau tulis time otak bz, takut ape yg tak patut kluar pun nnt kluar.
macam beg plastik penuh kan.
sure ade mende yg tak patut akan terjatuh keluar dari beg plastik tu kalau kite tak hati hati.
ni pun aku curi sikit time aku sambil aku nonton tv dan melipat baju serta melayan fb dan juga YM.
ahaksss... i'm a mother. gitu le cara aku berhibur.
sibbaik time skang ni anak anak aku dah beso beso.
time dulu, membelog sambil buai anak pun aku selalu gak tu.

ok camne pun aku kene gak tulis sumtin' skang dgn kadar segera.
sbb lepas ni aku akan membz semula...
aku ade projek baru....
nama projek aku ialah "i'm a cleanaholic to be".
yay..... aku tgh bayangkan betapa keliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinnye umah aku.
berkilat kilat sampai menjilat jari. erk???
kilat kene jilat jari ke?
ok salah. tu yg takmo tu.... sbb otak aku dah start ligat atoq plan ni kan... huhu.
status aku skang ni ialah mak yang biasa biasa je.
anak anak aku takde la smpi tak makan dan pakai baju busuk...
tp aku teringin sgt kami semua hidup dalam rumah yg super bersih.
ala ala hotel gitu ahaksss.
bleh eh????
opkoz boleh kan? kan? kan?
so aku akan vuktikan.
korang tungguuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu je lorrrrr.

ok yang.
leb u ol.
wassalam.

Tiada ulasan: