Jumaat, 4 Mac 2011

pagi yang gelap..... kini sudah terang

alhamdulillah....
harini terdaya gak aku pegi sekolah...
walaupun dari semlm aku rasa mcm nak pitam dah tah hape hape.
almaklum le dah tua.
mmg aku ni muka nmpk sgt tua dari umur aku.
anak aku yg paling bongsu org ingatkan cucu aku.
sabo je aku.
tp ade ape org yg dah ade cucu pada usia 36taon.
ade kan kan kan.
tp tu la...
kat sekolah ni aku rasa mcm nak pitam jgk...
beriye la aku pegang palang tangga tu time naik tingkat 2 td.
pastu tgh aku try nak membebel(dah kije aku mmg membebel je), pewot aku kemain lg berpusing ala ala tsunami...


ha ni rupe aku time tgh saket.
nmpk rilek stedi giler kan?????
sbb tu aku susah nak dpt mc ko tau.
nak mintak balik ngn gb pun payah.
welll, nak wat cane kan.
dah mmg rupe acik ni cool sentiasa....
lg saket lg cool rupenye.
hik hik hik....
bukan ape, aku dah rasa mcm dah terbang ke bumbung dah time ni td.
tu aku nak tgk kot muke aku dah pucat ke hape.

ni plak time lepas aku buat ape yg patut... huhuhuhu.
tu aku try nak senyum le tu.
aleh aleh jd gitu.
tp aku caya, ramai gak yg still tak caya yg aku tgh saket.
agak kalau aku bwk muke ni pi klenek, doktor kasi tak mc?
ohhhh tidak.
aku kalau nak pi klinik aku pasti ka keadaan aku diserabaikan.
tudung mesti yg awning die dah rosak.
ade komot komot sket.
so nmpk la cam tenat beno kan kan kan.

haaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
aku dah selamat dpt makan.
bleh le tahan comelnye dah ni...
tp aku still rasa nak fitam...
aku dok sensorang ni...
tah sejak biler, aku tak suke time aku saket ade org nmpk.
bkn ape, aku tak suke org kesian ngan aku.
eh? ha mmg gitu le.
i don't loike to be kesian...
nnt aku rasa cam dah nak mati.
aku nak sume org gumbira....
tgk muke aku je gembira...
tak suke aku pun takpe, asalkan korang gumbira.
lalalalalalala.
dah le ye.
aku nak nyambong kije.
dah alang alang dtg kije ni, kite kije le ye tak.

aku sayang korang.
wassalam.

Tiada ulasan: