Sabtu, 11 Jun 2011

sekolah oh sekolah...

salam semua...
tak sangka kan cuti dah abis...
cuti kali ni tak brape best lah.
boring...
tak ke mana pun.
dok kat umah je.
ape nak katakan...
redha je la...
so harini selain dari memenuhi jemputan kenduri, kene le sesiapkan bembarang nak ke sekolah.
memula kemas kereta dulu...
byk nau dah kerta kat dlm tu...
smpi anak aku nak letak beg pun payah.
dah le kete aku kecik je.
kete kancil je pun.
dah pun selamat aku clearkan mana mana kertas yg tak guna dlm kete tu.
lapang sket.
pastu aku nak lipat baju...
esok je la aku gosok baju.
harini aku nak ngemas umah pulak...
projek cat kerusi aku haritu dah separuh...
kalau dpt nak abiskan harini...
insyaallah...
pastu aku nak pegi carik carik lg sampah sarap kat segala ceruk umah aku...
kene carik sebyk mungkin...
sebelum bukak sekolah.
biler dah bukak sekolah nnt mana sempat aku nak ngemas ngemas ye ye ooo.
ngemas gitu gitu jek.
ok la....
aku nak pi layan bujang lapok sambil lipat baju...
pastu aku nak pi menyapu...
kol doblas nak pi kenduri kawin.
yay...
ok sume....
wassalam.

2 ulasan:

CM berkata...

ellooo pattt

alamanda berkata...

hahahahaha.