Selasa, 17 Mei 2011

bekpes diet day 3

assalamualaikum...
aku crite lg pasal makan.
hihihi.
org diet asyik crite pasal makan.
penah ko jumpe???
iye le, crite pasal makan dulu...
lepas dah ringan sket baru le crite pasal workout.
uhuuu.
ha ni aku nak nunjukkan bekpes aku pagi td.
jom tgk.


CAPATI.
KARI KACANG KUDA.
SALAD.

resepi????
nnt nnt le ye...
korang nengok je gambonye.
lg pun takde beza ngan korangnye kari pun.
cume kari aku ni tak bertumis dan tak bersantan...
dan utk gantikan ayam dan daging aku letak kacang kuda.
rasanye mmg sedap.
byk aku makan.
aku saje je buat capati tu kekecik.
amik byk byk baru la teras puashati mcm dah makan byk la kan.

ok la...
aku nak pegi pikei pasal dinner plak nih.
menu lunch nnt le aku tunjuk kejap kejap lagi ke.
besok pun boleh kan.
huhuhuhu.

ok korang.
wassalam.

Tiada ulasan: