Sabtu, 5 Mac 2011

HARI TANPA BEG PLASTIK

assalamualaikum...
harini ialah hari tanpa beg plastik.
aku benci harini....
opsss....
mana bleh membenci... nnt stress.
aku cume ade harini sabtu untuk settlekan barang keperluan dapur dan sebagainye...
hari lain mana le ade masa byk mcm harini kan...
so nak buat mcmana ni?
esok kan ade...
esok kan ahad.
esok je la kite pegi ye tak...
hari ni lepak lepak je tgk tv kat umah kan....
so harini kite buat keje hari ahad la kan...
jd esok tak lah byk keje...
bleh shopping dgn tenang...
so harini kene gosok baju bagai.
lama dah aku tak gosok baju awal awal utk seminggu..
sebab 2-3 minggu kebelakangan ni aku mmg bz.

ok la tu je.
aku nak pi melipat baju.
dah tak nmpk dah sofa aku tu dek baju yg bertimbun.
korang dah lipat baju?
kalau belom, jom kita lipat sesama.

wassalam

Tiada ulasan: