Ahad, 12 Jun 2011

di penghujung percutian ini...

salam semua...
telah aku katakan dalam entry sebelum sebelum ni bahawa aku ini guru dan sedang bercuti...
miahahahahaha. seronok.
tapi harini adalah hari terakhir...
telah jua aku tayangkan di arena ini bahawa cutiku kali ini hanya di rumah dan persekitaran berdekatan saje...
semuanya kerana kesuma dewa ku bekerja....
oleh kerana harini adalah hari terakhir...
aku mahu cuti ini berakhir dgn semanis manisnye...
lalu aku pun bawa anak anak ke mall kegemaran kami iaitu jaya jusco bandaraya...
bersarapan yang merangkap makan tengahari di situ...
merayau rayau mencuci mata...
lantas membeli sedua barang masing masing....
amat menyamankan....

ini utk santapanku dan putera kecilku...
pun payah nak dihabiskan...
mungkin dietku dah berhasil...
nafsu makan telah berkurangan...


puteri ketiga dan putera keduaku sama seleranye...
nasi ayam...
juga sotong goreng tepung kegemaran semua juga aku belikan.

ini puteri sulungku yg jelita.....
pagi pagi lagi minta dibelikan kueh tiaw tomyam...
seleranya mmg sentiasa 1st kelas...
hihihihi...

bila terdengar ayam berkokok dinihari nanti...
itulah tandanya percutian panjangku telah berakhir...
esok aku kembali kepersada pendidikan...
bergelumang dgn pen dan kertas...
serta komputer dan kalkulator...
semoga tugasku dipermudahkan.... amin.

semoga kalian juga diberikan kemudahan dalam ape jua perkara yang kalian lakukan...
wassalam...

Tiada ulasan: