Khamis, 17 Februari 2011

age is just a number....

salam semua...
pekabo korang?
aku bz sket la harini...
smlm pun letih layan basikal dan membakar 1000kalori smpi tak sempat aku nak hapdet.
kat skola biasa la mmg sentiasa bz.
smlm je aku byk free.
tu pun sambil aku wat soklan pekse tu.
ni harini aku nak crite pasal cite cite..
ok ok, aku mmg byk kekurangan...
aku dah ckp byk kali.
aku kan sentiasa kompius dlm hidup aku...
smpi byk perkara aku tak dpt capai.
termasuk lah byk cita cita aku yg tak menjadi...
salah satu daripadanye ialah masuk U.
dah dpt masuk tp tak dpt grad.
kuang kuang kuang kuang.
fail maaaaaa.
tp kene ingat bahawa cite cite ku tak mati di situ.
aku sure akan teruskan.
ramai yang rasa ape aku ckp ni mcm tak berpijak dibumi yg nyata....
tp tgk la akak kat bawah ni.
brape tua die tp tetap bersemangat.




nampak, yg begini tua menang the biggest losser.
tu pun termasuk dlm cite cite aku yg tak tercapai tu.
berangan nak kurus sejak aku masuk skola menengah lg.
ade satu lg crite dlm tv umur die dah 40-an, tp still semangat nak masuk U.
dan akhirnye die grad.

so aku pun akan cube utk realisasikan cita cita aku mcm mcm makcik makcik ni sume.
jom join aku.
sayang korang semua...
wassalam.

Tiada ulasan: